SEO specialist - Expert hoge SEO rankings op Google

Uw website is een belangrijke investering en die moet renderen. U wilt meer bezoekers die een bestelling plaatsen, contact met u opnemen, zich inschrijven op uw nieuwsbrief, enz... Meer bezoekers leidt tot meer verkoop en meer omzet. Deal webdesign is als SEO specialist een expert in het verhogen van uw rankings op Google en brengt op deze manier de juiste mensen naar uw website dankzij online marketing.

Terwijl de klassieke marketingkanalen zoals radio en drukwerk steeds minder efficiënt worden en alsmaar teleurstellende resultaten opleveren, is online marketing de jongste 10 jaar uitgegroeid tot een van de belangrijkste vormen van marketing. Deal webdesign zorgt ervoor dat uw klanten gemakkelijk de informatie vinden die ze zoeken.

Het allereerste wat u moet laten doen, is een zoekwoordenonderzoek. Hiermee kent u de goede (en slechte) zoektermen en weet u naar welke woorden er gezocht wordt, en welke niet. Nadien werken we samen met een freelance copywriter die zorgt voor de gepaste SEO teksten. Het is dankzij deze SEO teksten dat uw site hoog zal ranken op Google.

"De samenwerking begint duidelijk zijn vruchten af te werpen en daar gaat het uiteindelijk toch om. Wij krijgen dan ook meer en meer aanvragen binnen en voelen dit merkelijk. Bedankt Dimitri." Manuela Libens (Gallia)

 

Voorbeelden succesvolle SEO optimalisaties

Indien u zoekt naar onderstaande termen, komt u bij een van onze klanten terecht.

  • warmtepompboiler Aalst -> HL Technieken
  • osteopaat Aalst -> Carolien Wellekens
  • legertenten -> Bimoutdoor
  • stoffen Gent -> Artevelde
  • kinesist aan huis Gent -> SterkTeBeen
  • badkamer renoveren liedekerke -> Zolderbouw
  • airco aalst -> Airco Tec
  • springbalken -> Hindernissen Stevens
  • notelaar snoeien -> de Boomverzorger
  • frituur aalst -> Frituur Den Appel

 

Voor deze klant (Dakwerken David) hebben we verschillende landingspagina's aangemaakt om te scoren op Google in deze gemeentes:

hoge rankings op Google

3 factoren die uw SEO rankings in Google bepalen

  1. Techniek:
    De opbouw en structuur van uw website moeten in orde zijn. Om resultaten te garanderen moet de juiste code gebruikt worden. Denk hierbij aan het gebruik van de juiste keywords in de title tag en in de vele header tags.
  2. Inhoud:
    Content is King, een uitspraak uit 1996 (niet toevallig van Bill Gates). Indien de inhoud uniek en steengoed is, dan zal dat leiden tot veel bezoekers die lang op de pagina blijven. Vergeet niet om die inhoud af en toe te wijzigen. Dankzij deze updates zal Google meer waarde geven aan uw site. Statische websites die nooit wijzigen staan lager gerangschikt in Google. Heeft u nood aan professionele teksten? Contacteer ons dan vlug. Wij werken hiervoor samen met verschillende freelance SEO copywriters.
  3. Links:
    Linkbuilding zal voor concurrentiële zoektermen het verschil maken met uw concurrenten. Hoe meer kwalitatieve, krachtige linkverwijzingen naar uw website, hoe beter die zal scoren op relevante zoekwoorden.
  4.  

     

    "Dimitri, Ik merk een duidelijke stijging in het aantal aanvragen waarvoor mijn oprechte dank." Johan Bruyninx (DeBoomverzorger)

     

    seo hoge rankings op google

     

    Hierdoor behoudt u, ook op lange termijn, topposities in Google en hoeft u niet meer per klik te betalen zoals bij Google Adwords. Contacteer ons snel indien u op zoek bent naar een SEO specialist. U zal, iedere maand opnieuw, versteld staan van het effect dat online marketing heeft op het aantal bezoekers. Let op als u zelf aan linkbuilding wil doen. Hou zeker rekening met de regels!

     

    Belangrijke statistieken (uitgegeven door Google)

    • 42,13% bezoekt de website die helemaal bovenaan staat
    • 11,9% bezoekt de site op de 2e plaats
    • Slechts 8,5% klikt op de 3e website
    • Positie 5: 5,1%
    • Pagina 2: 3,8%

     

    Alvorens we starten wordt er een SEO website analyse uitgevoerd. Hierbij verzamelen we een lijst van zoektermen welke relevant zijn voor uw website. Hierbij wordt gelet op het gemiddeld zoekvolume per maand en de concurrentie. De uiteindelijke lijst met zoekwoorden wordt samengesteld op basis van de beste combinatie van een zo hoog mogelijk zoekvolume en zo laag mogelijke concurrentie. We eindigen dus met een lijst van algemene en specifieke termen.

     

     

    Als u hoog scoort in Google voor algemene termen dan leidt dit tot vele bezoekers. Een redelijk percentage van die bezoekers contacteert u ook daadwerkelijk. Als u bovenaan staat voor héél specifieke termen dan krijgt u veel lagere bezoekersaantallen, maar de conversie ligt een stuk hoger. Iemand die namelijk heel specifiek zoekt naar een bepaald product of dienst doet dat waarschijnlijk met de intentie om te kopen.

    Dankzij een goed uitgekiende online marketing zal het aantal bezoekers dus stijgen iedere maand. En vooral, u brengt het juiste doelpubliek naar uw site, namelijk die mensen die op zoek zijn naar uw producten of diensten. U krijgt hierdoor meer offerteaanvragen en zal uw omzet zien stijgen.

     

    Hoeveel bezoekers levert een hoge positie bij de zoekresultaten op?

    Absolute cijfers hiervoor bestaan niet. Het hangt er vooral van af hoeveel mensen naar iets op zoek zijn. Een percentage is wel mogelijk, de zogenaamde CTR (click-through rate). Hoe vaak internetgebruikers gemiddeld klikken op de link in de resultatenlijst, afhankelijk van de positie ervan.

    Voor een webpagina die op de 1ste plaats van de natuurlijke resultaten staat, is dat ongeveer 35%. Dus van de 100 mensen die een zoekopdracht uitvoeren waarbij die webpagina op de eerste plaats staat, klikken maar liefst 35 mensen op die 1ste link. De tweede plaats levert een CTR van ongeveer 15% op, de tiende plaats een CTR van 3%. Hoe hoger uw webpagina in de resultatenlijst staat, hoe meer bezoekers natuurlijk.

    Toch levert een 10e positie in de lijst met natuurlijke zoekresultaten nog altijd een CTR op die vergelijkbaar is met een betalende advertentie in Google AdWords! Daarom is het belangrijk om hoog te scoren op Google.