Wat is de meerwaarde van een website?

Ik veronderstel dat jij kwaliteit en service levert aan jouw klanten? Waarom dit niet duidelijk tonen aan potentiële leads die jouw site bezoeken?

Heel wat bedrijven merken dat zij het verliezen van anderen die actief inzetten op online. En niet zonder reden: een website biedt namelijk een enorme meerwaarde. De laatste jaren wordt het hebben van een website steeds belangrijker. Het komt vaak voor dat potentiële klanten eerst de website bekijken vooraleer ze een afspraak maken.

Waarom heb jij als ondernemer een website nodig?

Een website wordt vaak gezien als het online visitekaartje van een bedrijf. Omdat een eerste indruk al snel gemaakt is, is het belangrijk dat jouw website diezelfde professionaliteit uitstraalt als jouw bedrijf.

Een website is de ideale manier om jouw bedrijf online zichtbaar te maken. Een professionele website geeft antwoorden en oplossingen. Antwoorden die ze via Google zochten voor hun probleem. Denk dus na over wat je bezoeker wil en speel daar handig op in.

 

Is een nieuwe website zijn geld waard?

De eerste indruk heb je zelf in de hand. Het is belangrijk dat een website zo ingericht is dat deze bezoekers aanzet om klant te gaan worden. De eerste factor is het hebben van een goed ontwerp. Als een website niet goed ontworpen is, is deze simpelweg zijn geld niet waard. Daarentegen is een goed ontworpen website, waarbij aandacht is gegeven aan "call to actions", zijn geld dubbel en dik waard.

Denk dus na over wat je bezoeker wil en speel daar handig op in. Informatie die vaak wordt opgezocht en zeker op je site moet staan zijn jouw contactgegevens, een overzicht van jouw producten en diensten, foto's, voordelen, getuigenissen, ...   Zorg dat de informatie up-to-date is en voeg regelmatig nieuwe content toe.

Door de expertise, ervaring en kernwaarden van jouw bedrijf op de juiste manier uit te dragen krijgen jouw prospects het juiste beeld van jouw bedrijf. Hierdoor zullen zij sneller met jouw bedrijf in contact willen komen.